Kako određujete visinu plaće za djelatnike?

Visina plaće je za svakog djelatnika individualna. Tako ona ovisi o obimu posla kod naših Klijenata, eventualnim dijagnozama štićenika, Vašim jezičnim sposobnostima, te prijašnjem iskustvu na sličnim poslovima.

Ne može plaća biti jednaka onom djelatniku koji mora održavati domaćinstvo, kuhati, prati veš, peglati i nabavljati namirnice i onom koji uz to mora brinuti o štićeniku s početnom demencijom, inkontinencijom ili drugim dijagnozama. Također, nisu svi potencijalni kadidati spremni raditi niti imaju iskustva sa određenim uvjetima na radnom mjestu pa je prema tome i plaća prilagođena.

Što je fleksibilno radno vrijeme?

S obzirom da se radi u privatnim domaćinstvima naših Klijenata, djelatnik tamo ujedno i živi. Radno vrijeme je raspoređeno fleksibilno tokom dana, a tako i pauze. Djelatnik si sam organizira radno vrijeme kroz dan uz dogovor s Klijentima.

Kako je raspoređeno slobodno vrijeme?

Svaki Klijent se mora izjasniti u pregovorima kako i na koji način misli izrealizirati slobodno vrijeme za našeg djelatnika prije nego djelatnik uopce dođe na radno mjesto.

U praksi moraju ispoštovati dnevno slobodno vrijeme kao i jedan cijeli dan u tjednu ili dva puta po pola dana. Ukoliko se Klijent ne drži dogovora, djelatnik nas je dužan obavjestiti te mi prema odredbama iz Ugovora zahtjevamo poštivanje potpisanih odredbi, povećanje cijene za Klijenta što za djelatnika znači veću plaću ili povlačenje s tog radnog mjesta i raskidanje Ugovora s Klijentom zbog ne poštivanja odrebi iz Ugovora.

Mogu li dobiti posao ako samo njegovateljica, s obzirom da ne tražite kvalifikaciju?

Sve osobe koje ispunjavaju osnovne uvjete za zapošljavanje mogu stupiti u radni odnos u HONI ali valja uzeti u obzir da na temelju kvalifikacije ne možemo isplatiti plaću višu od one predodređene za pomoćnike u kući a to je od 8.500,00kn neto do 11.000,00kn neto. S kvalifikacijom jedino možete konkurirati za teže poslove i uz dobro znanje jezika za veću plaću, koja ne prelazi okvir navedenih iznosa iz ovog teksta.

Koja je razlika između pomoćnika u kući i njegovateljice?

Pomoćnik u kući za razliku od njegovateljice nije kvalificiran, nema školu medicinske struke i ne posjeduje tečaj za njegovatelje. Njegova se znanja temelje na prijašnjem iskustvu u radu u vlastitoj obitelji, vlatitom domaćinstvu ili rad na crno u inozemstvu. Našim pomoćnicima zabranjen je rad poslova medicinske struke. Jedini oblik dozvoljene njege u sklopu pomaganja u domaćinstvu je pratnja štićenika na toalet, pomoć pri održavanju osobne higijene, mijenjanje pelena i pomoć pri oblačenju i svlaćenju. Zabranjeno je davanje injekcija, previjanje dekubitusa, mijenjanje katetera i sl.

Kako se isplaćuje plaća i što ako imam blokirani račun?

Plaća se isplaćuje isključivo na Vaš tekući račun u Hrvatskoj 15. u mjesecu za prethodni mjesec. Ne postoji mogućnost isplate na devizne račune, žiro račune, inozemne račune niti račune članova Vaše obitelji. Ukoliko imate blokirani račun, plaća se isplaćuje po principu 1/4 na blokirani i 3/4 na zaštićeni račun. Prilikom ulaska u radni odnos u Honi Bjelovar, dužni ste obavijestiti FINU o Vašem poslodavcu i njegovom OIB-u. FINA će tada po službenoj dužnosti obavijestiti poslodavca o otvaranju računa za posebne namjene na koji će se isplaćivati 3/4 Vaše plaće. Terenski dodatak se ne ovršuje.

Što je EU zdravstvena iskaznica?

Besplatna kartica koja Vam u državama članicama EU omogućava korištenje zdravstvenih usluga koje su s medicinskog gledišta nužne, uzimajući u obzir prirodu usluga i dužinu očekivanog boravka, a kod ugovornih pružatelja zdravstvenih usluga. Europska kartica zdravstvenog osiguranja koristi se na području Europske unije.

Koje su prednosti rada u HONI BJELOVAR?

Honi Bjelovar nudi jednokratne bonuse od 700,00 HRK nevezano za plaću kod ispunjenja posebnih odredbi iz Ugovora.

Kako su realizirani putni troškovi?

HONI BJELOVAR refundira iznose karata na prvoj i zadnjoj plaći uz priloženu putnu kartu.